تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:00
310 بازدید
کد خبر : 208858

آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس نمایشگر بزرگ‌تر دارند، مدل‌های معمولی ممکن است به نمایشگرهای ۶۰ هرتزی بچسبند

آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس نمایشگر بزرگ‌تر دارند، مدل‌های معمولی ممکن است به نمایشگرهای ۶۰ هرتزی بچسبند

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گادگتس۳۶۰ دو ماه است که سری آیفون ۱۵ به سختی وارد بازار شده است، اما شایعات متعددی در مورد سری آیفون ۱۶ سال آینده به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون، شایعه‌ای حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو نمایشگرهای بزرگ‌تری خواهند داشت. گفته می

iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max Tipped to Get Larger Displays, Regular Models May Stick to 60Hz Displays

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گادگتس۳۶۰ دو ماه است که سری آیفون ۱۵ به سختی وارد بازار شده است، اما شایعات متعددی در مورد سری آیفون ۱۶ سال آینده به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون، شایعه‌ای حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو نمایشگرهای بزرگ‌تری خواهند داشت. گفته می شود که آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۲۷ اینچی است در حالی که آیفون ۱۶ پرو مکس می تواند صفحه نمایش ۶.۸۶ اینچی داشته باشد. در همین حال، گفته می‌شود که اپل در مدل‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از نمایشگر ۶۰ هرتزی مشابه آیفون ۱۵ خود استفاده می‌کند. نسخه های Pro می توانند صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی داشته باشند.

یک پست جدید توسط وبلاگ کره جنوبی Naver ادعا می کند که اپل می تواند یک صفحه نمایش ۶.۲۷ اینچی در iPhone 16 Pro و یک صفحه نمایش ۶.۸۶ اینچی در iPhone 16 Pro Max قرار دهد. مدل های Pro می توانند از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی بر اساس فناوری اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) استفاده کنند.

در مقابل، مدل‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۱۲ و ۶.۶۹ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز هستند که اندازه و نرخ تازه‌سازی مشابه آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارند. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو امسال دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED هستند، در حالی که آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس با نمایشگرهای ۶.۷ اینچی OLED بزرگتر عرضه می شوند. هر دو مدل آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از ProMotion با نرخ تازه سازی بین ۱ هرتز و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کنند. مدل‌های وانیلی و پلاس در خانواده آیفون ۱۶ همچنان می‌توانند نمایشگر LTPO 60 هرتزی داشته باشند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که تمامی مدل‌های این مجموعه دارای جزیره پویا باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.