تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:26
265 بازدید
کد خبر : 208854

سامسونگ علیه BOE شکایت می کند

سامسونگ علیه BOE شکایت می کند

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گسمارنا در اواخر اکتبر سال جاری، سامسونگ شکایتی را علیه BOE در کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده تنظیم کرد و BOE را به رقابت ناعادلانه و استفاده از مالکیت معنوی دزدیده شده سامسونگ برای تولید ماژول‌های نمایشگر OLED متهم کرد. سامسونگ در حال راه اندازی شکایت علیه

Samsung is launching a lawsuit against BOE

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گسمارنا در اواخر اکتبر سال جاری، سامسونگ شکایتی را علیه BOE در کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده تنظیم کرد و BOE را به رقابت ناعادلانه و استفاده از مالکیت معنوی دزدیده شده سامسونگ برای تولید ماژول‌های نمایشگر OLED متهم کرد.

سامسونگ در حال راه اندازی شکایت علیه BOE است
این دو غول فناوری سابقه ای دارند. چند سال پیش، سامسونگ دیسپلی سعی کرد عمده‌فروشان را از معامله با پنل‌های OLED در ایالات متحده منع کند، زیرا ادعا می‌کرد این پنل‌ها به‌طور غیرقانونی در چین با استفاده از فناوری‌های دزدیده شده تولید می‌شوند. این یک حمله مستقیم به BOE در آن زمان نبود، اما BOE با پرداخت صورت حساب برای عمده فروشان پاسخ داد. این اقدامات ITC را بر آن داشت تا در اوایل سال ۲۰۲۳ اقدام و تحقیقاتی را آغاز کند.

پس از آن که BOE شکایت های متعددی را علیه سامسونگ در چین آغاز کرد، اما نه فقط علیه سامسونگ دیسپلی، سازنده نمایشگر چینی از شعب نیمه هادی، سرمایه گذاری و ویژن نیز شکایت کرد. شاید به همین دلیل است که سامسونگ اکنون مستقیماً BOE را هدف قرار داده است.

توجه به این نکته مهم است که BOE در حال مبارزه برای جایگاهی در لیست تامین کنندگان اپل برای پنل های OLED است، اما در تلاش است تا کنترل کیفیت دقیق را رعایت کند. امسال اپل مجبور شد بار دیگر برای پنل های آیفون ۱۵ به سامسونگ تکیه کند و بار دیگر BOE را از دستور خارج کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.