تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:20
334 بازدید
کد خبر : 208630

جا به جایی مسافر و کالا در مسیر دریایی گناوه و جزیره خارگ

جا به جایی مسافر و کالا در مسیر دریایی گناوه و جزیره خارگ

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: جابه جایی مسافر و کالا بین بندر گناوه و جزیره خارگ که به علت شرایط ناپایدار جوی به مدت پنج روز متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شد. کیامرث جوکار اظهار داشت: از سرگیری تردد دریایی بین گناوه و خارگ از امروز با به کارگیری شناور مسافربری مهبد

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: جابه جایی مسافر و کالا بین بندر گناوه و جزیره خارگ که به علت شرایط ناپایدار جوی به مدت پنج روز متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شد.

جا به جایی مسافر و کالا در مسیر دریایی گناوه و جزیره خارگ

کیامرث جوکار اظهار داشت: از سرگیری تردد دریایی بین گناوه و خارگ از امروز با به کارگیری شناور مسافربری مهبد آغاز شده است و روزانه ۷۰ مسافر را در ۲ نوبت در این مسیر جابه‌جا می‌کند.

وی افزود: این شناور از گناوه در ساعات هشت و ۱۳ به سمت جزیره خارگ و ۱۰:۳۰ دقیقه و ۱۵:۳۰ از خارگ به گناوه، اقدام به جابجایی مسافران می‌کند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه اظهار داشت: همچنین ۲ فروند لندینگ کرافت کیکاووس، آراباختر در زمینه جا به جایی اقلام و کالا‌ها با طی مراحل قانونی و انجام امور گمرگی در ساعت ۱۳ از گناوه به خارگ و ۲۲ از خارگ به گناوه فعالیت خود را از روز جاری از سر گرفتند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.