تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 12:59
232 بازدید
کد خبر : 208851

کشورهای گروه ۷ متعهد به قوانین رفتاری هوش مصنوعی هستند

کشورهای گروه ۷ متعهد به قوانین رفتاری هوش مصنوعی هستند

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از politico تلاش برای ایجاد یک آیین نامه بین المللی یکپارچه، اما غیر الزام آور، می تواند در اوایل نوامبر به رهبران G7 ارائه شود. در حالی که سیاستمداران از بروکسل تا واشنگتن به دنبال کنترل بیشتر بر این فناوری نوظهور هستند، مقامات گروه G7 از کشورهای

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از politico تلاش برای ایجاد یک آیین نامه بین المللی یکپارچه، اما غیر الزام آور، می تواند در اوایل نوامبر به رهبران G7 ارائه شود.

در حالی که سیاستمداران از بروکسل تا واشنگتن به دنبال کنترل بیشتر بر این فناوری نوظهور هستند، مقامات گروه G7 از کشورهای پیشرو دموکراتیک روز پنجشنبه با ایجاد یک کد رفتار بین‌المللی برای هوش مصنوعی موافقت کردند.

 

به عنوان بخشی از دستورالعمل‌های داوطلبانه، سیاست‌گذاران گفتند که کشورها بر روی اصول خاصی با یکدیگر همکاری خواهند کرد که بر مواردی مانند هوش مصنوعی مولد و سایر اشکال پیشرفته این فناوری نظارت خواهند کرد. این تلاش برای ایجاد یک کتاب قوانین بین المللی یکپارچه، اما غیر الزام آور، سپس در اوایل نوامبر به رهبران G7 ارائه خواهد شد.

انتظار می رود آیین نامه رفتار شامل تعهدات شرکت ها برای برداشتن گام هایی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی بالقوه ایجاد شده توسط سیستم های هوش مصنوعی آنها باشد. سرمایه گذاری در کنترل های امنیتی سایبری سخت در مورد چگونگی توسعه فناوری؛ و ایجاد سیستم های مدیریت ریسک برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از فناوری.

 

این در حالی است که اتحادیه اروپا به دنبال تکمیل قوانین هوش مصنوعی خود تا پایان سال است و ایالات متحده نیز به تعهدات داوطلبانه خود که در ماه جولای اعلام شده است، ادامه می دهد.

بر اساس بیانیه G7 که امروز منتشر شد، ما نیاز به مدیریت ریسک‌ها و چالش‌های جدید برای افراد، جامعه و ارزش‌های دموکراتیک و استفاده از مزایا و فرصت‌هایی را که سیستم‌های هوش مصنوعی پیشرفته به ارمغان می‌آورند، تشخیص می‌دهیم. ما متعهد هستیم که اصول راهنما و یک کد رفتار بین‌المللی را برای سازمان‌ها توسعه دهیم.»

 

مقامات G7 مجدداً در اوایل اکتبر در کیوتو، ژاپن ملاقات خواهند کرد و انتظار می رود وزرای دیجیتال این گروه در یک نشست مجازی که برای نوامبر یا دسامبر برنامه ریزی شده است، کد رفتار را نهایی کنند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.