تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:47
236 بازدید
کد خبر : 208856

مشخصات Redmi K70E اشاره کرد. ممکن است MediaTek Dimensity 8300 SoC، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت کند

مشخصات Redmi K70E اشاره کرد. ممکن است MediaTek Dimensity 8300 SoC، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت کند

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گادگتس۳۶۰ Redmi K70E ممکن است در آستانه راه اندازی خود باشد زیرا مشخصات کلیدی این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵K و تراشه MediaTek Dimensity 8300 باشد. انتظار می رود این گوشی در

Redmi K70E Specifications Tipped; May Get MediaTek Dimensity 8300 SoC, 5,500mAh Battery

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گادگتس۳۶۰ Redmi K70E ممکن است در آستانه راه اندازی خود باشد زیرا مشخصات کلیدی این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵K و تراشه MediaTek Dimensity 8300 باشد. انتظار می رود این گوشی در کنار گوشی های وانیلی Redmi K70 و Redmi K70 Pro معرفی شود. Redmi K70E می تواند جایگزین Redmi K60E شود که در دسامبر سال گذشته رونمایی شد. سری Redmi K70 می تواند در بازارهای جهانی خارج از چین به عنوان سری Poco F6 عرضه شود.

Tipster Anvin (@ZionsAnvin) مشخصات کلیدی Redmi K70E را در X (توئیتر سابق) فاش کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵K خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه با پردازنده مدیاتک Dimensity 8300 SoC کار می‌کند و می‌تواند یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ واتی داشته باشد. از آنجایی که هیچ تایید رسمی در مورد عرضه Redmi K70E وجود ندارد، این جزئیات را باید با کمی نمک در نظر گرفت.

گفته می شود سری Redmi K70 با Redmi K70، Redmi K70 Pro و Redmi K70E در ماه دسامبر در چین به صورت رسمی عرضه می شود. انتظار می رود که Redmi K70 وانیلی به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز شود، در حالی که مدل Pro می تواند یک Snapdragon 8 Gen 3 SoC را در زیر کاپوت خود قرار دهد. شایعه شده است که این خط تولید در سایر بازارهای جهانی از جمله هند با نام های بازاریابی Poco F6 عرضه می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.