تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:19
287 بازدید
کد خبر : 208847

اپل iOS 17.1 را با ویژگی های جدید AirDrop، StandBy، Apple Music و رفع اشکال منتشر کرد.

اپل iOS 17.1 را با ویژگی های جدید AirDrop، StandBy، Apple Music و رفع اشکال منتشر کرد.

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل iOS 17.1، آخرین نسخه از سیستم عامل آیفون خود را منتشر کرد. زمانی که خارج از محدوده AirDrop هستید، این به‌روزرسانی از انتقال فایل‌های AirDrop بزرگ از طریق اینترنت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، بهبودهایی را به ویژگی StandBy و Apple Music اضافه می کند.

Apple Releases iOS 17.1 With New AirDrop, StandBy, Apple Music Features and Bug Fixes

به گزارش روزنامه نگاری و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل iOS 17.1، آخرین نسخه از سیستم عامل آیفون خود را منتشر کرد. زمانی که خارج از محدوده AirDrop هستید، این به‌روزرسانی از انتقال فایل‌های AirDrop بزرگ از طریق اینترنت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، بهبودهایی را به ویژگی StandBy و Apple Music اضافه می کند. همچنین چندین رفع اشکال را به ارمغان می آورد. آیفون Xs یا مدل‌های جدیدتر iOS 17.1 از جمله آیفون Xs Max، آیفون XR و سری آیفون ۱۱ را اجرا خواهند کرد. علاوه بر iOS 17.1، غول فناوری مستقر در کوپرتینو همچنین iPadOS 17.1 و watchOS 10.1 را برای همه دستگاه های پشتیبانی شده منتشر کرده است.

iOS 17 به سری آیفون ۱۵ که اخیراً راه اندازی شده بود، همراه با چند مدل قدیمی آیفون منتخب ماه گذشته رسید. اپل به‌روزرسانی iOS 17.1 را برای مدل‌های آیفون واجد شرایط در کنار iPadOS 17.1 و watchOS 10.1 به طور رسمی منتشر کرده است. آخرین به روز رسانی با ویژگی های جدید، چندین پیشرفت و رفع اشکال ارائه می شود. هنگامی که به‌روزرسانی در دسترس باشد، نماد اعلان در برنامه تنظیمات نشان داده می‌شود. کاربران آیفون می توانند با رفتن به Settings > General > Software Update، به صورت دستی آپدیت را بررسی کنند.

iOS 17.1 و iPadOS 17.1 توانایی ادامه انتقال AirDrop را از طریق اینترنت در صورتی که دو دستگاه متصل پس از شروع فرآیند اشتراک‌گذاری از محدوده Wi-Fi خارج شوند، اضافه می‌کنند. برنامه Apple Music اکنون شامل گزینه هایی برای آهنگ ها، آلبوم ها و لیست های پخش مورد علاقه است و کاربران می توانند برای نمایش موارد دلخواه خود در کتابخانه فیلتر کنند. به طور مشابه، این به روز رسانی مجموعه جدیدی از جلد هنری را ارائه می دهد که طرح هایی را ارائه می دهد که رنگ ها را تغییر می دهند تا موسیقی را در لیست پخش منعکس کنند. iOS 17.1 همچنین پیشنهادات آهنگ را در پایین هر لیست پخش نمایش می دهد. آخرین به روز رسانی برای iPad، پشتیبانی از قلم جدید اپل (USB-C) را به ارمغان می آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.