تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 22:22
137 بازدید
کد خبر : 206966

دانلود زیرنویس فیلم Rockstar 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rockstar 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rockstar 2011 زیرنویس فیلم هندی راک استار یک فیلم درام عاشقانه موزیکال به زبان هندی محصول ۲۰۱۱ به نویسندگی و کارگردانی امتیاز علی و تهیه‌کنندگی رئیس سابق اروس بین‌الملل، سونیل لولا و رئیس شری آشتاوینایاک، دیلین مهتا، با بازی رانبیر کاپور و نرگیس فخری با موسیقی ساخته‌شده توسط A. R. Rahman است.

دانلود زیرنویس فیلم Rockstar 2011 زیرنویس فیلم هندی راک استار یک فیلم درام عاشقانه موزیکال به زبان هندی محصول ۲۰۱۱ به نویسندگی و کارگردانی امتیاز علی و تهیه‌کنندگی رئیس سابق اروس بین‌الملل، سونیل لولا و رئیس شری آشتاوینایاک، دیلین مهتا، با بازی رانبیر کاپور و نرگیس فخری با موسیقی ساخته‌شده توسط A. R. Rahman است. در این فیلم همچنین مفید عزیز، آدیتی رائو حیدری، پیوش میشرا، شرناز پاتل، کومود میشرا در نقش های فرعی و همچنین شمی کاپور، نوه رانبیر کاپور که پس از مرگش در ۱۴ اوت ۲۰۱۱ پس از مرگش روی پرده نقره ای ظاهر شد، حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rockstar 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rockstar 2011 جمعیت زیادی در خارج از ورزشگاه ورونا در ایتالیا برای تماشای اجرای راک استار جردن جمع شده اند. با وجود اوباش، او از شدت عصبانیت به روی صحنه می رود و شروع به زدن گیتارش می کند.

یک فلش بک داستان جردن را فاش می کند که نام اصلی او جاناردان جاخار با نام مستعار جی جی، یک پسر جات از دهلی است. او در کالج هندو تحصیل می کند و آرزو دارد مانند جیم موریسون یک ستاره راک باشد، که به همین دلیل اغلب توسط دوستانش می خندند. خاتانا، صاحب غذاخوری، به جی جی می گوید که یکی از چیزهایی که در بین همه هنرمندان رایج است، دلشکستگی است که زندگی را تغییر می دهد. جی جی به شوخی به خود می گوید که چون هنوز این اتفاق نیفتاده است، او نمی تواند به جایگاه بت خود برسد. او اجرای رقص هیر کال، دختری زیبا از کالج سنت استفان را در طول یک مسابقه تماشا می‌کند و می‌شنود که او «ماشین بی‌نقص و دلخراش» است. با یادآوری سخنان خاتانا، او تصمیم می گیرد از او خواستگاری کند، اما از تحقیر رنج می برد، که او آن را بهترین روش برای تحمل دلشکستگی لازم برای ستاره شدن می داند. با گذشت زمان، او و هیر دوستان خوبی می شوند و اغلب به ماجراجویی می پردازند و رفتارهای مخاطره آمیزی انجام می دهند.

هیر با مردی به نام جی در کشمیر ازدواج می کند و پس از آن این زوج به پراگ نقل مکان می کنند. در طول این مدت، او نسبت به جی جی احساس می کند و نام مستعار “جردن” را برای او ایجاد می کند. جی جی متوجه می شود که برادرانش به اتهام سرقت پول خانواده خود را بیرون انداخته اند. او به مدت دو ماه به نظام الدین درگاه مجاور پناه می برد و قوالی می خواند و سپس به خانه ختانا نقل مکان می کند. استاد جمیل خان، یک نوازنده مشهور کلاسیک، آواز جی جی را در درگاه می شنود و از Dhingra، صاحب “Platinum Records” می خواهد تا با او قرارداد امضا کند. شینا، روزنامه نگار، با جی جی مصاحبه می کند و به او اشاره می کند که دینگرا هنرمندانی را برای یک تور اروپا به پراگ می فرستد. جی جی داوطلب می شود تا در آنجا کار کند، به این امید که دوباره با هیر متحد شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی راک استار ۲۰۱۱ هیر در این میان از مشکلات سلامتی مداوم رنج می برد. او با جی جی در پراگ ملاقات می کند و آنها دوباره با هم ارتباط برقرار می کنند، اما زمانی که او سعی می کند عشق خود را به او ابراز کند، هیر که ازدواج کرده است، او را طرد می کند. با وجود این، رابطه آنها صمیمی می شود و هیر احساس گناه می کند. به محض تمام شدن تورهای پراگ جی جی، او را ترک می کند. جی جی سعی می کند برای آخرین بار قبل از عزیمت به هند با او ملاقات کند، اما به اتهام تجاوز توسط شوهر هیر دستگیر می شود. در حالی که جی جی را می برند، او سقوط هیر را می بیند. پس از اخراج به هند، او تحت تأثیر توجهی قرار می گیرد و با رسانه ها و پلیس هند درگیر می شود و منجر به حبس می شود. این رویداد تبلیغات کافی به دست می‌آورد تا Dhingra تصمیم بگیرد ضبط‌های JJ را منتشر کند. این آلبوم خوب عمل می کند و جی جی را در کانون توجه قرار می دهد.

زیرنویس فیلم Rockstar 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rockstar 2011 پس از آزادی، جی جی قرارداد خود را با Dhingra فسخ می کند، یک تور سراسر کشور را آغاز می کند و در نهایت به طور کامل به “جردن” تبدیل می شود، ستاره راک که آرزویش را داشت. او با گذشت زمان تلخ، مغرور و تنها می شود، اما هنرمندی بسیار محبوب باقی می ماند.

جردن با خواهر کوچکتر هیر، مندی، در یکی از کنسرت هایش آشنا می شود و از او می خواهد که به هیر که به کم خونی آپلاستیک مبتلاست کمک کند. حضور جردن باعث می شود هیر تا حدودی بهبود یابد و سطح خون او افزایش یابد. او شروع به نادیده گرفتن تعهدات موسیقایی خود برای صرف زمان بیشتر با او می کند و خاتانا، مدیر او اکنون از هیر می خواهد تا جردن را متقاعد کند تا در کنسرت های او شرکت کند. هیر این کار را انجام می دهد و جی جی تور خود را با اولین کنسرت خود در کانگرا، هیماچال پرادش از سر می گیرد. پس از بازگشت، سلامت هیر دوباره بدتر می شود. او به کما می رود و متوجه می شود که فرزند جردن باردار است. زمانی که مندی وضعیت هیر را به جردن اطلاع می دهد، یکی از برنامه های خود را در نیمه راه ترک می کند و به تخت بیمارستانش می رود. او سعی می کند او را بیدار کند اما او پاسخ نمی دهد. جردن متوجه می شود که زنده نمی ماند و بی حس می شود. هیر خارج از صفحه نمایش می میرد و اردن را در حالت غم و اندوه دائمی قرار می دهد که در نهایت مانند بت خود به ستاره بین المللی دست می یابد.

زیرنویس فیلم هندی راک استار ۲۰۱۱ این فیلم به کنسرت ورونا برمی گردد و جردن در حین اجرا، تصویری از هیر خندان را می بیند که به سمت او می رود. فیلم با بیتی از شعر مولانا به پایان می رسد. ترجمه شده به این معناست: «دورتر، فراتر از همه مفاهیم کار نادرست و درست، میدانی وجود دارد. آنجا با تو ملاقات خواهم کرد» که فیلم با آن شروع شد.

زیرنویس Rockstar 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس راک استار ۲۰۱۱ پس از انتشار، Rockstar افتتاحیه بسیار خوبی داشت. فیلم با استقبال خوبی در مالتی پلکس ها با رزروهای متوسط حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد باز شد و تک صفحه ها شاهد ظرفیت کمتری در حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بودند. ۱۰۰ میلیون روپیه (۱.۳ میلیون دلار) خالص در روز افتتاحیه خود جمع آوری کرد و به این ترتیب پس از Ready به دومین افتتاحیه برتر در یک فصل غیر جشنواره تبدیل شد. افتتاحیه خوب به مولتی پلکس در شهرها، “قدرت ستاره” رانبیر کاپور و همچنین موضوع جوانی فیلم نسبت داده شد. این فیلم در روز شنبه با فروش ۱۱۲.۵ میلیون روپیه (۱.۴ میلیون دلار) رشد نشان داد، بنابراین مجموع خالص دو روزه خود را به ۲۰۵ میلیون روپیه (۲.۶ میلیون دلار آمریکا) رساند. رشد مشابهی در روز یکشنبه مشاهده شد و از این رو اولین مجموعه آخر هفته به ۳۳۷.۵ میلیون روپیه (۴.۲ میلیون دلار آمریکا) خالص پایان یافت که اکثریت آن از بمبئی، پونا، دهلی و بنگلور جمع آوری شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.