تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 16:44
131 بازدید
کد خبر : 208776

حمایت از سرمایه گذاری در مناطق تجاری با هدف حفظ منافع ملی و توسعه اقتصادی در خراسان‌رضوی

حمایت از سرمایه گذاری در مناطق تجاری با هدف حفظ منافع ملی و توسعه اقتصادی در خراسان‌رضوی

حسین دشتبان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی و گمرک دوغارون در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: سال گذشته با بازرسی‌ها و کنترل دقیق در خراسان رضوی، حدود ٨ هزار و ۶۶٠ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است. وی بیشترین کالاهای قاچاق مکشوفه را نفت و گاز، مواد غذایی، لوازم خانگی و داروها

حمایت از سرمایه گذاری در مناطق تجاری با هدف حفظ منافع ملی و توسعه اقتصادی در خراسان‌رضوی

حسین دشتبان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی و گمرک دوغارون در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: سال گذشته با بازرسی‌ها و کنترل دقیق در خراسان رضوی، حدود ٨ هزار و ۶۶٠ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

وی بیشترین کالاهای قاچاق مکشوفه را نفت و گاز، مواد غذایی، لوازم خانگی و داروها اعلام کرد و افزود: در همین مدت بیش از ۶ هزار و ۹۷۵ پرونده در این ارتباط تشکیل شد که پنج هزار و ۶۱۰ پرونده منتهی به صدور حکم محکومیت و ۵١٧ پرونده تبرئه شدند.

دشتبان بیان کرد: سال گذشته همچنین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در سطح استان، کشف و ضبط شد.

وی مطرح کرد: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۷۷۳ متهم در ارتباط با قاچاق کالا تحویل محاکم قضایی شدند و تعداد ۶ باند قاچاق سازمان یافته نیز متلاشی شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پارسال مقدار ۶۵ تن کالای قاچاق به ارزش ۷۴ میلیارد ریال معدوم شد.

وی با اعلام اینکه در سه ماهه نخست امسال تعدادی کالای قاچاق به ارزش سه هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال در خراسان رضوی کشف شد، توضیح داد: مقدار ۱۱ تن کالای قاچاق مواد غذایی ناسالم و سایر به ارزش ۱۲ میلیارد ریال نیز در استان منهدم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.